.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ما همه برادران تو هستیم ؛ عبوری ....
به قلم شهروند ساروی
ما همه برادران تو هستیم ؛ عبوری ....

شمال نیوز : سخنان شجاعانه مهدی عبوری در اجتماع مردم یکی از مناطق مرکز استان در انتقاد از استاندار مازندران آنقدر به مذاق برخی تلخ بود که هجمه خود را به این شهردار پرتلاش و ایثارگر آغاز وبه بهانه دفاع از ربیع فلاح ، عبوری را نشانه گرفته اند !

در این میان اظهارات برخی از فرمانداران برای خوشایند مافوق جای تامل فراوان دارد و در کنار اظهارات یک مدیرکل ستادی استانداری ، مجموعه ای از وکلای مدافع استانداررا شکل داده که پاسخ ها و واکنش های شتاب زده شان نشان می دهد حرف های مهدی عبوری در جمع مردم شهرش ، دردهای پنهانی را بازگو کرد و روی نکته های حساس دست گذاشته است که اینگونه برخی برآشفته شده و با رجزخوانی قصد دارند مانع از تداوم این سخنان شوند .

در آنسوی قصه و فارغ از رنجش سلسله مراتبی چند فرماندار و مدیرکل ستادی استانداری اما مردم ساری این روزها شاد و خرسند از عملکرد جهادی و سخنان شفاف و صادقانه او هستند و خواستار تداوم آن در یکایک محلات شهری  می مانند .

اگر چه برخی انتقادات درحوزه فرهنگی شهرداری ساری وارد است و نیازمند بازنگری جدی است اما فعالیت عمرانی و شهرسازی عبوری ، از او نمادی از خدمت و تلاش ساخت تا جائی که اظهارات تخریب گرایانه چند مدیر زیر دست استاندار نتواند از محبوبیت شهردار پرتلاش ساری در نزد افکار عمومی بکاهد .

مهدی عبوری ، برادر سه شهید گرانقدر هم بداند ، مردم ساری همه برادران و خواهران او هستند و نمی گذارند خدمتگزاری صادق و پرتلاش تنها بماند و اظهارات جانبدارانه برخی از زیردستان استانداربرایشان هیچ اهمیتی ندارد .

اطرافیان استاندار هم به جای هجمه به شهردار ساری بهتر است شفاف و صریح بگویند آنان و تیم مدیریتی استان برای مازندران چه کرده است ؟ و چرا دستور وزیرکشوردرخصوص ارائه دوماهه برنامه توسعه استان توسط استاندارعملی نشده است ؟ چرا وضعیت شاخصه های توسعه استان به این شکل است . وضعیت اشتغال استان در چه شرایطی قرار دارد ؟ وچرا جوانان مازنی برای اشتغال باید راهی سمنان و دیگر استان های کشور شوند ؟ همین !


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

س 27 اسفند 1393
درود برعبوری عزیز
نا شناس 27 اسفند 1393
تنها کاری که استاندار و تیمش انجام دادند این است که پسر استاندار رئیس سمای ساری شد و موقعیت شغلی فرزندان و داماد یکی از معاونین استاندار تضمین شد. گور پدر مردمی که بیکارهای فراوانی را در خانه دارند و با فقر و فلاکت دست و پنجه نرم می کنند. بلوف استاندار هم تمامی ندارد و با این همه گرانی و اوضاع بی ریخت اقتصادی باز هم شعار می دهد که تورم استان ما از سایر استانها کمتر است. راستی اگه پشتیبانی های ناطق و هاشمی نبود الآن استاندار کجا بود؟.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 اسفند 1393
همه اینها به علاوه سهم پسر استاندار در ساخت و ساز غیر قانونی در شهرک ساحلی دریا کنار
سید 28 اسفند 1393
من نمیدانم که چه قصدی در کار بود که این استاندار ضعیف و بی برنامه را روی سر ما آوار کردند... کی تمام می شود این کابوس؟؟
شهرام اطاقسرایی 1 فروردين 1394
باسلام خدمت تمام کسانی که برای این مملکت ومردم تلاش زحمت می کشند جان خود رابرای این نظام ومردم تقدیم کردن امیدواریم این سخنان پیشنهادبقول بعضی انتعقاد باعث تلنگری باشه برای اصلاح روش طرز تفکراندیشه امیدواریم درسال جدید باتلاش وسعی خود امکانات بهتری رابرای زندکی مردم فراهم کنیم اقای استانداری دراخرسال چندمطلب ازجناب عالی خوانم لطفا لطفا دوباره به این مطالبت بیندیش 1 برای خدمت مردم اجرای برنامه باید 10 سال باشم چه برنامه ای 2 تورم دراستان صفر حال به اون کارگر زحمتش بماند اون به اصلاح کارمند حقوق به گیرش توخرج ومخارجش مونده شایدهنکام نوشتن جواهراون امار نویس تمام شده بوده این هم بماند 3 رزومه کاری شمابیشتر از استانداران قبلیه این چندمدت چه کلی برسراین مردم استان زدید ماندیدیم نکند چشم بصیرت میخواهد من بعنوان یک هم استانی یک هم محلی ماندم عجب کاری هم به بابلی وساروی ندارم که این سخن مال کسانیه که دچاره عقب ماندگی فکریند بداداین مردم برسین که روزی صد مشکل داشتن اماامروز هزاران مشکل دارند تواستان غنی امامردمانش به شام شبشون محتاجند بهترنیست ازجناح بازی قوم گرایی و فامیل بازی دست برداریم همه یک جهت شیم برای رفع مشکلات مردم واستان کمی به سمنانو اصفهان نگاه کنید عبرت بگیریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.